Supa de chimen

183-1024x680

Ingrediente:

  • 2 linguri de chimen
  • jumătate de ceapă mărunţită
  • 1 lingură boia ardei dulce
  • 2 linguri făină albă
  • supa de pui
  • 2,3 felii pâine

am pus chimenul într-o oală mică şi l-am prăjit 1 minut (până începe să pocnească învelişul). Am adaugat supa în oală lăsat la fiert 3-5 minute.

Am pus ulei în oală şi ceapa peste şi am călit-o până a devenit transparentă. A urmat făina, pe care am amestecat-o cu ceapa şi am lăsat-o puţin să tragă uleiul din oală, amestecând continuu. Din apa care a fiert cu chimen am luat un polonic şi am turnat peste ceapă şi făină, aceasta făcându-se o pastă. Am amestecat bine şi am pus şi boiaua. Am mai lăsat 10 secunde amestecul.

Am luat supa de pe foc şi am strecurat-o prin sită în altă oala.

În farfurie am pus supa, crutoanele.

Leave a Reply

