Vinete la cuptor cu topping

INGREDIENTE

  • două vinete
  • doi dovlecei
  • 4 roșii
  • 150 grame brînză mai sărată / feta
  • verdețuri uscate
  • ulei măsline
  • 6 dulăi de usturoi
  • piper proaspăt măcinat

MOD DE PREPARARE RETETA VINETE LA CUPTOR ACOPERITE CU TOPPING DE LEGUME

Am tăiat vinetele și dovleceii pe din două, le-am crestat cu cuțitul (avînd grijă să nu tai învelișul exterior, de la bază)
și am acoperit apoi cele 8 jumătăți cu un topping făcut din ulei de măsline, usturoi pisat și verdețuri uscate.
Am presărat puțin piper proaspăt măcinat.
Apoi, am pus toppingul final, făcut din roșii mărunțite și ciuperci.
Am mai stropit apoi toate cele 8 felii cu cîteva picături de ulei de măsline și le-am băgat la cuptor pentru 20-25 de minute, la foc mediu spre mare.

Leave a Reply

